technik hotelarstwa


Przedmioty rozszerzone:
  • - język angielski
  • - geografia

Kwalifikacje:

1. Planowanie i realizacja usług w recepcji
2. Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie

Uczniowie poznają zasady przyjmowania i ewidencjonowania rezerwacji dokonywanych przez gości indywidualnych oraz grupy zorganizowane. Uczą się procedur związanych z obsługą gości w recepcji, udzielania informacji turystycznych, oferowania dodatkowych usług zgodnych z ofertą obiektu, rozliczania pobytu. Zaznajamiani są z zasadami utrzymania porządku w jednostkach mieszkalnych oraz odpowiedzialnością materialną za pozostawione mienie przez gości. Przygotowują śniadania dla gości hotelowych oraz uczą się technik nakrywania stołu, przygotowywania sali konsumpcyjnej i podawania potraw. Organizują i rozliczają dodatkowe usługi zgodnie z zamówieniem.

W trakcie nauki uczniowie wykorzystują oprogramowanie komputerowe wspomagające obsługę gości hotelowych. Zajęcia z zakresu przygotowania i ekspedycji śniadań odbywają się w nowocześnie wyposażonych pracowniach gastronomicznych oraz sali obsługi konsumenta.

Po zdaniu egzaminów potwierdzających kwalifikacje w zawodzie, absolwent otrzymuje tutuł technik hotelarstwa

< Październik 2018 >
Po Wt Śr Cz Pi So Ni
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
Zespół Szkół
Hotelarsko Turystycznych

ul. Partyzantów 1/5
34-500 Zakopane

tel. 18 20 66 846

Numer konta:
59 8821 0009 0000 0003 0065 0002

e-mail: sekretariat@zsht.pl