A Decrease font size. A Reset font size. A Increase font size.

Regulamin uczestnictwa w projekcie MChE – język angielski – Zespół Szkół Hotelarsko Turystycznych

Menu

  • Szkoła
    • Historia szkoły
      • Stare zdjęcia
      • Zdjęcia mix stare/nowe
    • Nauczyciele
    • Dostępność nauczycieli
    • Plan lekcji
    • Do pobrania
    • Statut
    • Internat
    • Ogłoszenia pedagoga
      • Godziny pracy pedagoga szkolnego
      • Ważne telefony i adresy
    • Katalog książek
    • Monitoring wizyjny
    • Egzamin zawodowy
    • Matura 2023 – Formuła 2015
    • Matura 2024 – Formuła 2023
    • Regulamin wycieczek szkolnych
    • Galeria
  • Technikum nr 2
    • technik hotelarstwa
    • technik organizacji turystyki
    • technik ekonomista
    • technik informatyk
    • technik żywienia i usług gastronomicznych
    • Praktyki
  • Branżowa Szkoła
    • kucharz
    • fryzjer
    • klasy wielozawodowe
  • Aktualności
    • Archiwum
    • Kategorie
      • przedmioty humanistyczne
      • przedmioty ścisłe
      • języki obce
      • wf
      • informatyka
      • ekonomia
      • gastronomia
      • hotelarstwo i turystyka
      • akcje charytatywne
      • konkursy
      • przedstawienia
      • wycieczki
      • zespół regionalny
    • Małopolska Chmura Edukacyjna
    • Ankieta
    • Kalendarz
    • Ewaluacja
    • Przetargi
  • Organizacje
    • Rada Szkoły
    • Stowarzyszenie Absolwentów i Sympatyków Hotelarza
    • Sekcja Robotyki
    • Biblioteka Szkolna
    • Spółdzielnia Uczniowska
    • Szkolny Ośrodek Kariery
    • Nasi Partnerzy
  • RODO
    • Klauzule dla rodziców
    • Klauzula dla pracowników
  • E-mail
  • E-dziennik
  • Office365

Regulamin uczestnictwa w projekcie MChE – język angielski

Regulamin uczestnictwa w projekcie

1. „Małopolska chmura edukacyjna – powiat tatrzański”

Beneficjent: Powiat Tatrzański

34-500 Zakopane ul. Chramcówki 15

 

Realizator: Zespół Szkół Hotelarsko Turystycznych im. Władysława Zamoyskiego w Zakopanem 34-500 Zakopane, ul. Partyzantów 1/5

Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

Oś priorytetowa 10 Wiedza i Kompetencje

Poddziałanie 10.1.4 Małopolska Chmura Edukacyjna

 

§1

Definicje

Ilekroć w niniejszym dokumencie jest mowa o:

  • projekcie – należy przez to rozumieć projekt „Małopolska chmura edukacyjna – powiat tatrzański”
  • regulaminie – należy przez to rozumieć regulamin uczestnictwa w projekcie „Małopolska chmura edukacyjna – powiat tatrzański”
  • realizatorze – należy przez to rozumieć szkołę ponadgimnazjalną – Zespół Szkół Hotelarsko Turystycznych im. Władysława Zamoyskiego w Zakopanem
  • Komisji Rekrutacyjnej – należy przez to rozumieć zespół w składzie: Przewodniczący – Sebastian Kucharski, członkowie – Justyna Król-Józaga oraz Adam Saguła, którego zadaniem jest wybór osób uczestniczących w danej formie
  • protokole – należy przez to rozumieć dokument potwierdzający zakwalifikowanie osób o danej formy wsparcia uwzględniający m.in. datę posiedzenia Komisji Rekrutacyjnej oraz podpisy wszystkich jej członków.
  • Uczestnikach projektu – Beneficjentach Ostatecznych – należy przez to rozumieć uczniów Zespołu Szkół Hotelarsko Turystycznych im. Władysława Zamoyskiego w Zakopanem, którzy spełniają kryteria określone w § 4 niniejszego regulaminu i  w  wyniku przeprowadzonej rekrutacji zostali zakwalifikowani do udziału w projekcie. Uczestnicy niepełnoletni biorą udział w projekcie na podstawie pisemnej zgody prawnego opiekuna.

 

§2

 

Postanowienia ogólne

  1. Projekt realizowany jest od 09.2018 r. do 30.06.2019 r.
  2. Realizowany projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  3. Regulamin określa zasady uczestnictwa w projekcie pn. „Małopolska chmura edukacyjna – powiat tatrzański”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

§3

 Zakres wsparcia

  1. W ramach projektu przewidziane są następujące formy wsparcia:
    • zajęcia online z pracownikami akademickimi Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie w obszarze tematycznym: język angielski – 30 godzin lekcyjnych w okresie od października 2018 r. do czerwca 2019 r.;
    • koła naukowe z pracownikami akademickimi Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie w obszarze tematycznym: język angielski – 30 godzin lekcyjnych w okresie od października 2018 r. do czerwca 2019 r.;
  2. Formy wsparcia, o których mowa w ust. 1 pkt 1) będą się odbywać na podstawie szczegółowego harmonogramu sporządzonego przez Lidera Projektu koordynacyjnego w oparciu o ustalenia dokonane wspólnie przez Lidera Projektu (Województwo Małopolskie) oraz Partnera – uczelnię wyższą oraz wywieszonego na tablicy ogłoszeń w szkole.
  1. Koła naukowe będą się odbywać na podstawie szczegółowego harmonogramu sporządzonego przez realizatora oraz wywieszonego na tablicy ogłoszeń w szkole.
  2. Uczniowie mają prawo udziału w dwóch formach wsparcia, przy czym:

 

§ 4

Kryteria uczestnictwa w projekcie

  1. Kryteria formalne:
  1. Uczestnikiem projektu musi być uczeń Zespołu Szkół Hotelarsko Turystycznych im. Władysława Zamoyskiego w Zakopanem, który złoży Formularz zgłoszenia stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu.
  2. Wykazuje zainteresowania w danym obszarze tematycznym
  3. Posiada kompetencje pozwalające na udział w zajęciach wykraczających poza podstawę programową kształcenia dla danego przedmiotu. Kwalifikacja do projektu odbywać się będzie na podstawie wyniku testu kompetencji opracowanego przez nauczycieli szkół – max liczba punktów 20. Do projektu zakwalifikują się uczniowie, którzy uzyskają 75% punktów.
  4. Uczeń nie biorący udziału w analogicznym wsparciu.
  5. W przypadku większej liczby chętnych uczniów (spełniających warunki uczestnictwa w projekcie) niż liczba wolnych miejsc, o udziale w projekcje decydować będzie dla:

Zajęć on-line z języka angielskiego pracownikami akademickimi

  1. wyższa ocena z języka angielskiego, jaką uczeń uzyskał na koniec semestru poprzedzającego rekrutację;
  2. w przypadku równorzędnych wyników z języka angielskiego – osiągnięcia w danym obszarze tematycznym (konkursy, olimpiady, itp.) etap centralny – 3 pkt, wojewódzki- 2 pkt., powiatowy – 1 pkt.
  3. w przypadku równorzędnych wyników uzyskanych na II etapie – decydować będzie suma punktów będąca średnia ocen z wszystkich przedmiotów z poprzedniego roku szkolnego plus frekwencja wyrażona w procentach podzielona przez 10.

 

                 Zajęć Koła naukowego z języka angielskiego:

a) wyższa ocena z języka angielskiego, jaką uczeń uzyskał na koniec semestru poprzedzającego rekrutację;

b) w przypadku równorzędnych wyników z języka angielskiego – osiągnięcia w danym obszarze tematycznym (konkursy, olimpiady, itp.) etap centralny – 3 pkt, wojewódzki- 2 pkt., powiatowy – 1 pkt.

c) w przypadku równorzędnych wyników uzyskanych na II etapie – decydować będzie suma punktów będąca średnia ocen z wszystkich przedmiotów z poprzedniego roku szkolnego plus frekwencja wyrażona w procentach podzielona przez 10.

3. Uczniowie kwalifikowani będą do projektu na podstawie w/w kryteriów przez Komisję Rekrutacyjną aż do wyczerpania limitu miejsc przewidzianych na formę wsparcia.

4.W przypadku nie wyczerpania limitu miejsc kwalifikowani będą pozostali uczniowie spełniający kryterium wym. w ust. 1 zainteresowani oferowaną formą wsparcia.

5. Uczniowie, którzy z powodu braku miejsc nie zostali zakwalifikowani do udziału w Projekcie, zostają umieszczeni na liście rezerwowej. W razie skreślenia uczestnika z listy, na jego miejsce zostaje zakwalifikowany uczeń z listy rezerwowej.

6. Do projektu zostanie zakwalifikowana następująca liczba uczniów:

  1. zajęcia on-line z pracownikami akademickimi Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie w obszarze tematycznym: język angielski: 15 uczniów;
  2. koła naukowe z pracownikami akademickimi Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie w obszarze tematycznym: język angielski: 8 uczniów;

 

§5
Proces rekrutacji

 

  1. Rekrutacja do projektu przeprowadzana będzie w okresie od 10 września do 30 września 2018 roku.
  2. Uczniowie ubiegający się o uczestnictwo w projekcie składają Formularz Zgłoszenia – stanowiący Załącznik nr 1 do Regulaminu wraz z wymaganymi dokumentami wymienionymi w Formularzu Zgłoszenia
  3. Komplet dokumentów rekrutacyjnych uczniowie przekazują do sekretariatu szkoły.
  4. Zgłoszenia niekompletne nie będą rozpatrywane i będą przechowywane wraz z pozostałą dokumentacją zgromadzoną w ramach rekrutacji.
  5. Komisja Rekrutacyjna w terminach najpóźniej do dnia 30 września 2018 roku podejmuje decyzję o  zakwalifikowaniu do projektu uczniów spełniających wymogi formalne, z uwzględnieniem kryteriów dodatkowych. Komisja ustala listy osób zakwalifikowanych do projektu oraz listy osób rezerwowych. Uczniowie zakwalifikowani do projektu zostaną poinformowani o tym fakcie przez Przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej.
  6.  W przypadku małej liczby osób zainteresowanych uczestnictwem w poszczególnych formach wsparcia wymienionych w § 3 ust. 1 istnieje możliwość przedłużenia rekrutacji       do 12 października 2018 r.
  7. Nadzór nad prawidłową rekrutacją sprawuje Komisja Rekrutacyjna.
  8. Osobą upoważnioną do udzielania informacji na temat Konkursu jest Pan Sebastian Kucharski, tel. 182066846, e-mail: s.kucharski@zsht.pl

 

§6
Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach zbioru „Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020” jest Zarząd Województwa Małopolskiego stanowiący Instytucję Zarządzającą dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, z siedzibą w Krakowie przy ul. Basztowej 22, 31-156 Kraków, adres do korespondencji: ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków,
  2. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach zbioru „Centralny system teleinformatyczny wspierający realizację programów operacyjnych” jest minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego, z siedzibą w Warszawie przy Pl. Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa,
  3. W ramach zbiorów „Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020” oraz „Centralny system teleinformatyczny wspierający realizację programów operacyjnych” gromadzone są następujące dane:
  • imiona i nazwisko,
  • płeć,
  • wiek,
  • PESEL,
  • wykształcenie,
  • opieka nad dziećmi do lat 7 lub opieka nad osobą zależną,
  • dane teleadresowe,
  • numer telefonu,
  • e-mail,
  • rodzaj przyznanego wsparcia,
  • wykorzystanie we wsparciu technik: e-learning/blended learning,
  • data rozpoczęcia udziału w projekcie,
  • data zakończenia udziału w projekcie,
  • zakończenie udziału osoby we wsparciu zgodnie z zaplanowaną dla niej ścieżką uczestnika,
  • status osoby na rynku pracy w chwili przystąpienia do projektu,
  • powód wycofania się z proponowanej formy wsparcia.

4. Dane osobowe zebrane dla potrzeb projektu mogą zostać udostępnione innym podmiotom – partnerom projektu wyłącznie w celu jego realizacji /zgodnie z definicjami zawartymi w §1 regulaminu/.

5. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości uczestnictwa
w Projekcie.

6.  Wszelka dokumentacja związana z realizacją projektu w tym dokumentacja zawierająca dane osobowe będzie przechowywana w siedzibie Beneficjenta oraz realizatorów projektu do dnia 31 grudnia 2023 r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo.

7. Dokumentacja zgromadzona w ramach rekrutacji zawierająca dane osobowe będzie przechowywana zgonie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 roku w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych oraz organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzeniai systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U z 2004 roku Nr 100 poz. 1024).

§7

Prawa i obowiązki uczestników projektu

 Prawa i obowiązki osób uczestniczących w projekcie reguluje niniejszy regulamin.

  1. Osoby zakwalifikowane do udziału w projekcie uczestniczą w formach wsparcia
    o których mowa w 3 ust. 1 regulaminu nieodpłatnie.
  2. Osoby zakwalifikowane do udziału w formach wsparcia zobowiązane są do:
    1. podpisania „Deklaracji uczestnictwa w projekcie”,
    2. podpisania „Oświadczenia uczestnika projektu o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych”,
    3. regularnego uczestnictwa w formach wsparcia – udział w minimum 27 godzinach
      – w wyznaczonych terminach,
    4. wypełnienia ankiet ewaluacyjnych.
  3. Uczeń zakwalifikowany do uczestnictwa w projekcie może zostać skreślony z listy uczestników w następujących przypadkach:
  • na wniosek nauczyciela prowadzącego zajęcia uzasadniony rażącym naruszaniem zasad uczestnictwa w zajęciach,
  • jedynym usprawiedliwieniem nieobecności ucznia na poszczególnych formach wsparcia jest choroba lub wypadek losowy, jednak liczba godzin usprawiedliwionych nie może przekraczać 20% wszystkich godzin przewidzianych w danej formie wsparcia,
  • rezygnacji uczestnika,
  • skreślenia uczestnika z listy uczniów danej szkoły.

5. Skreślenia ucznia z listy uczestników projektu w przypadkach, o których mowa w ust.4 dokonuje Komisja Rekrutacyjna wpisując jednocześnie na listę Beneficjentów Ostatecznych kolejną osobę z listy rezerwowej.

6. Uczniowie, którzy nie spełnią któregokolwiek z wymogów określonych w niniejszym Regulaminie lub podadzą nieprawdziwe informacje, zostaną wykluczeni z udziału w projekcie.

7. W przypadku rezygnacji osoby z uczestnictwa w danej formie wsparcia zostanie ona wykluczona z udziału w innych formach wsparcia.

8. Osoby wpisane na listę rezerwową mogą zostać wybrane do udziału w projekcie w przypadku zwolnienia miejsca na skutek czyjejś rezygnacji lub skreślenia z listy w przypadkach, o których mowa w ust. 4.

9. Po zakończeniu udziału w danej formie wsparcia i spełnieniu kryterium frekwencji opisanego w ust. 3 pkt. c), zastrzeżeniem ust 4 uczestnicy projektu otrzymują zaświadczenie / certyfikat ukończenia / uczestnictwa (należy wybrać właściwe) w danej formie wsparcia.

 

§8

 Postanowienia końcowe

  1. Regulamin uczestnictwa wchodzi w życie z dniem podpisania.
  2. Realizator projektu zastrzega sobie prawo do zmian w niniejszym regulaminie
    lub wprowadzenia dodatkowych postanowień.
  3. Regulamin obowiązuje w całym okresie realizacji projektu.

Formularze zgłoszeniowe:

Zał.1 – Formularz zgłoszeniowy do udziału w zajęciach on-line

Zał.2 – Formularz zgłoszeniowy do udziału w zajęciach koła naukowego

 

Administrator Małopolska Chmura Edukacyjna 25 września 201825 września 2018
  • ← SALON MATURZYSTÓW I ZWIEDZANIE DOUBLETREE BY HILTON KRAKOW HOTEL & CONVENTION CENTER ORAZ HAMPTON BY HILTON KRAKÓW
  • Kandydaci na przewodniczącego Samorządu Szkolnego →

Deklaracja dostępności

RODO

Zespół Szkół
Hotelarsko Turystycznych

ul. Partyzantów 1/5
34-500 Zakopane

tel. 18 20 66 846

NUMER KONTA - SZKOŁA:
59 8821 0009 0000 0003 0065 0002

NUMER KONTA - FUNDUSZ RADY SZKOŁY:
87 1600 1042 1843 9812 5000 0001

e-mail: sekretariat@zsht.pl